| Elämän sietämätön keveys |
|
Ohhoh, Hesarista opin, että jotkut siis tosiaan voi kirjoittaa blogia työkseen, siis saada siitä palkkaa. Aika keveää. Että joku todella maksaa palkkaakin siitä, ei pelkkiä mainostuloja...! Ja sittenkin kirjoittajalleen raskasta: kyllä yhteen asiaan keskittyvään blogiin asian etsiminen ja sen kymmeniätuhansia lukijoita houkuttelevan mielenkiintoiseksi muokkaaminen työstä käy, jos sitä pitää päivittäin tehdä. |
| < Edellinen | Seuraava > |
|---|
